11/2

Helgen har varit fullspäckad. Började fredagskvällen med filmmys med min karl, somnade dock vid åtta så kommer inte ihåg så mycket av filmen. Lördagen var det dressyrtävling med herr Valle som skötte sig toppen som vanligt. Sen var det hem och duscha och piffa upp sig till ridsportgala på folkparken, efter middag och prisutdelning åkte jag Emma och Bea vidare till Bea och drack lite dansmedicin. Siktet var inställt på verandan men då en av oss är hatad av en vakt så blev det allstar istället. En ganska tidig hemgång men mådde ändå skit halva söndagen, åkte sen på årsmöte och mat på scandic och efter det agilityträning med vovvsingarna.
 
Denna vecka har börjat med lite nätverkskartaritning och en joggingtur broarna. Och ikväll hoppas jag på mys med Klas som det känns som jag inte sett sen fredagkväll.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0