15/1

Mitt gymkort har en dag kvar sen är det slut, så frågan är om jag ska skaffa mig ett nytt eller om jag ska tro på att vädret håller en bra temperatur så jag kan springa ute eller om min träning går i stöpet. Har faktiskt lyckas hålla igång bra den månaden jag haft gymkort, men känner att det kan bli mycket att hinna med hundarna och gymmet så målet är att börja jogga med dem så slår jag två flugor i en smäll. Plus att jag är det fattigaste jorden skådat.
 
Sen var det det där med tentaplugg, finns det något tråkigare, man vet att man måste men man känner sig ändå som det är för tidigt att börja vara jätteseriöst. Tentan är ju den 17 januari kl 16.00 så jag hinner ju.. eller?..
Har iaf spelat in min vackra stämma ca 40 min tentaplugg så ska ge mig ut med det i hörlurarna.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0